איך רוכבים בצורה בטוחה על קורקינט חשמלי?

תוכן עניינים

רכיבה על קורקינט חשמלי הפכה להיות פופולארית אצל אנשים רבים. בין אם מדובר על בני נוער ובין אם מדובר על מבוגרים שרואים באפשרות הזאת פתרון מעולה. בו בזמן לצד היתרונות הרבים של רכיבה על קורקינטים חשמליים ישנה חשיבות לשמירה על בטיחות. רכיבה בטוחה על קורקינט מכל סוג שהוא תאפשר לכם להשתמש בו באופן קבוע ורציף. באותה מידה ניתן להגיד כי רכיבה לא בטוחה תימנע מכם לרכב על הקורקינט לכל פינה. אז מה אתם צריכים לדעת על רכיבה בטוחה? ריכזנו בשבילכם את כל המידע במקום ספציפי שבו יהיה מענה על השאלות.

 

תבחנו היטב את תנאי הדרך

 

כמו שנהג ברכב בוחן היטב את תנאי הדרך, כך גם מי שנוהג על קורקינט חשמלי נדרש לעשות. הרי תנאי הדרך משתנים כל הזמן, אין אחידות בין הערים או האזורים במדינת ישראל. יכולים להיות אזורים מפותחים מאוד, כאלה שיהיה לכם נוח לנסוע בהם. באותה מידה תוכלו למצוא אזורים לא מפותחים בכלל, כאלה שנהיגה בהם תהיה סכנת נפשות. אף אחד לא מבקש מכם להישאר בבית, אך כן יהיה צורך לבחון את תנאי הדרך טרם הנסיעה. אולי תצליחו למצוא מסלול חלופי שהנסיעה בו תהיה יותר בטוחה עבורכם ועבור כל מי שהולך להשתמש בדרך.

 

חובה לנסוע עם קסדה

 

עליתם על קורקינט חשמלי? הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות זה לדאוג לשים קסדה על הראש. עם הקסדה תוכלו למנוע חבלה בראש, מציאות שלא תוכלו להשלים איתה. בו בזמן יש כאלה שגם שמים מגני ברכיים או כל אמצעי זהירות אחר. הקסדה אומנם הכי חשובה, אך בו בזמן תוכלו למצוא עוד אמצעי זהירות נוספים. כל אחד יבחר את אמצעי הזהירות שיהיו הכי מתאימים והכי נכונים עבורו. הכי חשוב שלא תרגישו חשופים כאשר אתם עולים בפעם הראשונה על הקורקינט החשמלי. עם אמצעי הזהירות הנכונים תוכלו לנהוג בכל כלי דו גלגלי מבלי שיהיה חשש. את ההצטיידות יהיה עליכם לעשות עוד לפני שאתם מתחילים לנסוע עליו.

 

תחזוקה נכונה של הקורקינט

 

יוצא לכם לנסוע על הקורקינט החשמלי הרבה זמן? תצטרכו לקחת בחשבון כי יהיה עליכם לשמור עליו. זה שאתם נוסעים עליו לאורך זמן אומר שהוא עלול להיות שחוק ככל שעובר הזמן. באותה נשימה נגיד כי אין אפשרות להחליף קורקינטים חשמליים באופן קבוע. מה שכן תצטרכו לבצע תחזוקה קבועה כדי לדעת שהקורקינט החשמלי עומד בכל אחת מהציפיות שיש לכם. לפיכך בכל פעם שישנה בעיה או תקלה קטנה תוכלו לגשת לאיש מקצוע שיבדוק אותה. בו בזמן אותו קורקינט חשמלי צריך להיות תמיד בבקרה מהצד שלכם בעת הנסיעה. כך תדעו מתי אפשר לנסוע עליו ומתי יהיה צורך לבדוק את הדברים הרבה יותר מקרוב.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email