אמא יקרה לי יקרה

תוכן עניינים

יחסינו עם אמא שלנו שלנו יכולים להתפרש על פני ספר שלם, אם לא סדרה…

 

מה אפשר לעשות כדי שיהיו ספר משמח ונעים לקריאה?

בכל גיל יש ליחסים שלנו עם אמא יש את המאפיינים המיוחדים לו ולנו.

כשאנחנו גדלות וכשמתמזל מזלנו גם אמא מתבגרת – מדובר כבר ביחסים בין נשים בוגרות ויש סיכוי שהיחסים יקבלו איזושהי תפנית.

כך או כך אם נקדיש יותר תשומת לב ליחסים אלו, נוכל להכניס אליהם ולחיים שלנו יותר שמחה ונועם.

 

כמה רעיונות שיכולים לחמם את הקשר, ולהביא ליותר קירבה בין אמא ובת.

 

תמונה משותפת עם אמא

איזו מזכרת כפולה ונהדרת זו תהיה אם נלך עם אמא שלנו ללוקיישן מיוחד, בו נצטלם יחד ולחוד בכל מיני פוזות. אפשר כמובן להיעזר בצלם או צלמת מקצועיים ואפשר גם לבוא עם חצובה וסמרטפון ולהשתעשע בצילומים עצמיים. מעבר לתוצר שהוא מוחשי ונשמר לשנים, תהליך הצילום עצמו הוא חוויה מרעננת ומרנינה, שיכולה לקרב מאוד ולהכניס הרבה קלילות ואור ליחסים בין אמא לבת.

 

ברכה לאמא

נחשוב על כל הדברים הטובים שלמדנו מאמא שלנו, דברים שאמא נתנה לנו במהלך השנים, שקיבלנו ממנה: עצות, רעיונות, הרגלים, ונחבר אותם למכתב או ברכה מהלב, כזו שאמא תשמח בה מאוד. ברכה שבה נגיד את הדברים שביום יום לא תמיד נאמרים. אפשר לנצל יום הולדת או חג כדי להעלות על הכתב את הדברים  האמיתיים, המרגשים והמדויקים נובעים מהלב ואפשר ככה סתם בלי סיבה.

אין כמו ברכה כדי לשמח אותה במיוחד, ברכות מאפשרות לנו לסלול את שביל הזהב מליבנו ללב אמא שלנו, ואנחנו לא מדברים רק על ברכות ליום הולדת אלא לאירועים ולהזדמנויות אחרות, או לימי חול רגילים.

 

סדנה משותפת עם אמא

יש משהו ששתיכן אוהבות? יש משהו שאמא חולמת עליו זמן רב ולא מוציאה אותו לפועל? הנה ההזדמנות שלך לשמח אותה. אפשר להזמין אותה בהפתעה לסדנה, שבה את כמובן תשתתפי יחד איתה, או שאפשר לספר לה מבעוד מאוד ולאפשר לה להגיע מוכנה. כך או כך בילוי בסדנה שרצתה בה או בשכמותה, יחד עם הנוכחות שלך – זוהי מתנה נהדרת והזדמנות נפלאה להתקרב.

 

נכון שאלו דברים לא מסובכים? נכון שאלו דברים זמינים ואפשריים? עם קצת תשומת לב והרבה רצון וכוונות טובות, אפשר לפנק בברכות לאמא, לקדם את היחסים עם אמא ולהכניס בהם עוד ועוד טוב.

השתמשו ברעיונות אלו בתבונה, לכו איתם עד הסוף, פתחו את הלב, התמקדו בדברים הטובים והמשמחים ותבוא עליכם ועליכן הברכה!!

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email