הדבקת ציפויים לחלונות למשרדים ולרכבים

תוכן עניינים

הקיץ מגיע ואיתו חום השמש האיום למשך רוב שעות היום. רבים מאיתנו מעבירים זמן רב בקרבה למקור אור טבעי – כאשר אנחנו עובדים מהתא שלנו במשרד או בנסיעה ברכב יום יום. אור השמש מייצר חום והקרינה פוגעת בנו לטווח הקצר והארוך, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד להפחית את כמות הקרינה והאור שאתם נכספים אליה. לשים ווילונות שיסתירו את הנוף היפה מהמשרד שלכם זה לא בא בחשבון, וברכב אין בכלל אפשרות כזו. אז מה עושים? אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות את זה יהיה דרך הדבקת ציפויים לחלונות במשרדים או ברכב שלכם דרך חברת bsp ישראל!

הבעיות שאור השמש והפתרון לכך

השמש היא חלק חשוב וחיוני מאוד לכל מערכות החיים על פני כדור הארץ, אין על זה עוררין. אלא שבתקופות מסוימות בשנה אור השמש יכול להיות חזק מאוד והקרינה שמגיעה ממנה יכולה להיום מסוכנת לכל מי שנחשף אליה למשך שעות. בנסיעה ברכב אנחנו יכולים לבלות זמן רב מדי כשאנחנו חשופים לאור שמש מסנוורת ומציקה במיוחד, שמונעת מאתנו להסתכל על הנוף היפה שבחוץ. הדבקת ציפוי לחלונות הרכב מבית bsp ישראל יכולה להועיל לכם בכך שאתם גם נהנים מאור שמש מתון ובטיחותי יותר וגם אתם נהנים מהנוף מבלי למצמץ!

התייעלות במיזוג וחיסכון בחשמל

כולנו אוהבים את החלונות במשרדים בבניינים הגבוהים והיוקרתיים, במיוחד אם אנחנו מבלים שם זמן רב במהלך היום. אור השמש מביא איתו תועלות רבות כמו חיסכון בחשמל לתאורה, אך בד בבד גם אור חזק מסנוור וחום שמביא אותנו לפתוח הצללה או וילונות ולהדליק מזגן. במקום זאת, אפשר לצפות את החלונות במשרד שלכם בציפוי איכותי מבית bsp ישראל , שיביא לכם את כל היתרונות של אור שמש מלטף אך לא מסוכן, לצד ירידה בעומסי החום הכבדים. זה יביא לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל על קירור ומיזוג החדר, כך שאתם קוטפים שתי ציפורים במכה אחת!

בלי לפגוע במראה האותנטי

לא רק שציפוי או מדבקות מיגון רכבים לחלונות מפחיתים משמעותית את ההשפעות השליליות של קרינת השמש, אלא גם הרכב שלכם ייראה בדיוק אותו דבר, בלי לחסר דבר! הדבקת מיגון רכבים ומדבקות אנטי שמש לא פוגעת במראה הרכב שלכם. למעשה, מה שמיוחד בסרטי הדבקה אנטי סאן זה שהם אף משפרים את הנראות והאסתטיקה הייחודית של הזכוכית.

מגן עליכם מפני סכנה בדרכים

אור שמש ישיר לפנים במיוחד אם אתם נוהגים לא רק שאינה נעימה והופכת את הנסיעה לפחות נחמדה, אלא אף עלול להיות מסוכן. אדם שלרגע ממצמץ או לא מרוכז על הכביש בגלל אור שמש לא יכול להיות ממוקד לתנאי השטח ומשתמשי הדרך האחרים, דבר שיכול חלילה להוביל לסכנה ותאונת דרכים. לכן, מיגון רכבים כמו מדבקות אנטי סאן הן פתרון מושלם להגנה בדרכים.

שומר על המוצרים שלכם

מלבד הגנה על עור גופנו וטמפרטורת המקום, מדבקות מסננות אור שמש גם שומרות על טקסטורה ואיכות של מוצרים ורהיטים החשופים לאור שמש וכאלה שצמודים לאדני חלונות. כך הרהיטים שלכם זוכים לאורך חיים גדול יותר!

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email