ההצלחות הגדולות ביותר בריאליטי מוסיקה בעשור האחרון

תוכן עניינים

התרבות הישראלית עשירה ומגוונת מאי פעם. כוכבים חדשים קמים ללא הרף בתחום המוסיקה בכל הז'אנרים, עם סטייל ולוק משלהם.

בלי ששמנו לב בכלל, קמה סצנת רוק ופופ אדירה בישראל בשני העשורים האחרונים. חלק ניכר מהצמיחה הזו, ניתן לייחס לתוכניות הריאליטי. אם בעבר היחס לכוכבי הריאליטי היה אמביוולנטי וגרמו לאליטיסטים שבינינו לעקם את האף, הרי שהיום כבר לא ניתן להתווכח שכמה מהיוצרים המוכשרים והאהובים ביותר התחילו את צעדיהם הראשונים על המסך. בסופו של יום, זו הייתה המקפצה ששינתה הכול עבורם.

אלו כמה מהכוכבים הגדולים ביותר שיצאו מריאליטי המוסיקה.

ילדת הפלא – אגם בוחבוט

אגם בוחבוט מבלה על המסך שלנו כבר מעל לעשור. כבר בגיל 8, היא העלתה דמעות בעיני כל חבר השופטים של "בית הספר למוסיקה" כשנתנה ביצועים שלא כל ילדה בגילה מסוגלת לתת. משם, החלה קריירה זוהרת בעולם הפופ שהביאה אותה עד לזירות הבינלאומיות.

החלוצה – נינט טייב

איך אפשר לדבר בכלל על כוכבות ריאליטי בתחום המוסיקה בלי ש"ים של דמעות" יהדהד לנו בראש עם הקול העמוק והעוצמתי של נינט? הרגע האייקוני הזה בניצנים שינה את תעשיית המוסיקה לנצח. אחרי מספר אלבומים, כמה אקסים סלבים, תפקידי משחק והופעה בכמה מהבמות המכובדות בישראל, הפכה נינט בעצמה לשופטת ריאליטי מכובדת בתוכנית "הכוכב הבא".

הממלכתית – יובל דיין

יובל דיין היא אחת התגליות הגדולות של תוכנית הריאליטי "The Voice" וזו שממוצבת כיום כאחת המוסיקאיות המוערכות בישראל. מעבר לעובדה ששיעור המכירות של כרטיסים להופעות של יובל דיין שובר שיאים בכל פעם מחדש, יובל דיין הפכה לפנים הממלכתיות ביותר. מהתלוות לחברי כנסת להופיע בפני תושבי הדרום במהלך מבצעים, טקסים ממלכתיים ועד ההופעה בבית הנשיא מול נשיא ארה"ב, דיין היא במובנים רבות פניה של ישראל החדשה.

כפרה עליה – נטע ברזילי

אין ספק שאחד הרגעים המרגשים ביותר שיצאו מהריאליטי, היה הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון. תוך רגע, כוכבת ריאליטי שרק התחילה להיטמע בתודעה הישראלית, הפכה לכוכבת בינלאומית ששמה את ישראל מחדש על המפה.

הדיווה – נסרין קדרי

השם שיצרה לעצמה נסרין בשנים האחרונות נעשה כה גדול, עד שלפעמים קל לשכוח שגם היא התחילה בריאליטי. בתור הפייבוריטית של אייל גולן בתוכנית "אייל גולן קורא לך", סימנו אותה כבר בשלב מוקדם בתור האום כולתום החדשה של העולם המודרני.

לאחר שהוציאה מספר אלבומים, החלה נסרין לכבוש את כל הבמות המכובדות ביותר בישראל. שיתופי הפעולה שלה עם התזמורת האנדלוסית, עם פייטנים ועם אומנים מובילים בישראל, הפכו אותה במהרה לדיווה בחברה הערבית והיהודית של ישראל כאחד.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email