האם בתל אביב אחוז השימוש בטופס דיגיטלי גבוה יותר?

תוכן עניינים

מכירים את השיר לא נרדמת תל אביב? היא בהחלט לא נרדמת בכל מה שנוגע לקדמה, טכנולוגיה ודיגיטל, ואפשר לראות זאת כמעט בכל תחום. חברות ומשרדים רבים הממוקמים בתל אביב מושפעים זה מזה ומקהל הלקוחות שקיים באזור המרכז ומעוניין לקבל את השירות שלו כאן ועכשיו, ואם אפשר גם בלי לצאת מהבית – מה טוב. מסיבות אלה בעיקר ניתן לראות שבתל אביב אחוז השימוש בשירות טופס דיגיטלי גבוה ביחס לשאר הארץ, ולא רק בגלל ריכוז האוכלוסייה בגוש דן. אז מה כדאי לדעת על השירות ומדוע כדאי לעשות בו שימוש גם במקומות אחרים? הכתבה הזו עבורך. 

מהו טופס דיגיטלי ולמה הוא משמש? 

כל מסמך שהפך למסמך בפורמט דיגיטלי עליו ניתן לחתום באופן מקוון נחשב לטופס דיגיטלי. השימוש בו נרחב, והוא מיועד למגוון רחב של שימושים, כאשר נוחות השימוש במסמכים והעובדה שכולם היום מחזיקים בטלפון חכם הופכת את השירות לנצרך כל כך. באמצעות המערכת המתאימה, כל מסמך יכול להיות טופס דיגיטלי עליו מבצעים חתימה באמצעות הטלפון או הטאבלט. לאחר החתימה והשליחה חזרה הטופס נכנס אוטומטית לאחסון במקום המיועד לו על פי הוראה מראש. לדוגמה, אם מדובר על טפסים שצריכים לעבור לעורך דין – הם יועברו ישירות אליו, אם לתיוק בחברה עצמה, הם יועברו לתיוק וכן הלאה. 

כיצד בונים טופס דיגיטלי? 

כיום בניית טופס דיגיטלי פשוטה מאי פעם. אין צורך במתכנת של החברה או בידע מיוחד מוקדם, כיום באמצעות תוכנות ייחודיות ניתן להמיר כל טופס רגיל לטופס דיגיטלי ואף לבנות את הטופס הדיגיטלי מאפס בקלות רבה. אפשר לקחת טופס מקוון קודם ולשפר אותו, אפשר להוסיף שדות שונים, לצמצם אפשרויות לטעויות במילוי ולאפשר חתימה עם האצבע על גבי המסך.

מי זקוק לשירות?

בטפסים הדיגיטליים עושים שימוש ארגונים ועסקים רבים, במיוחד לתורך ייעול ההתנהלות הארגונית הפנימית של העסק. לדוגמה, בעסק בו רוב העובדים מתנהלים באופן היברידי, האפשרות לחתום על גבי טופס דיגיטלי בכל הנוגע לחתימה על מסמכי חברה, למשל טופס 101, יכולה להקל משמעותית על העבודה. אם מדובר על עסקים בהם עובדים רבים מדובר על התייעלות משמעותית שכן החתימות מקוטלגות מידית במיקום המתאים להם בחברה, ללא התעסקות מיותרת מצד הנהלת החשבונות או כוח האדם. 

מהם יתרונות הטופס הדיגיטלי עבור הלקוחות? 

לקוחות חברה שמתנהלת באמצעים דיגיטליים, לקרות טופס דיגיטלי בשירותים שונים, נהנים משירות מהיר, נוח והיברידי. לקוחות מצפים שלא יטריחו אותם, הם מצפים לקבל במהירות טפסים במידה ויש להם צורך בכך, והם גם מצפים שהעסק עצמו ימצא את הטפסים במהירות במידת הצורך. כאשר עושים שימוש בטפסים דיגיטליים השירות ללקוחות הופך ליעיל יותר באופן משמעותי.

אילו יתרונות ישנם עבור העסק עצמו? 

כל עסק שיעשה שימוש בשירות טופס דיגיטלי לשירותים השונים בחברה ייהנה מנוחות שימוש, חיסכון בכוח אדם וחיסכון משמעותי בזמן. בסוף הכול מתורגם ליעילות, ואם העסק יעיל, העובדים נהנים והרווח גדל, כך שמומלץ תמיד לחשוב על דרכים נוספות לשדרג את השירות גם בתוך הארגון עצמו וגם כאשר מדובר על שירותים מחוצה לו. 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email