קיר ירוק במרפסת

תוכן עניינים

כל בית צריך מרפסת וכל מרפסת צריכה קיר ירוק. קיר ירוק הוא קיר שעליו מותקנים עציצים ייעודיים שיוצרים מראה של קיר מכוסה בצמחייה. כיום בעלי מרפסות רבים מבינים את היתרונות של גינה ורטיקלית אצלם במרפסת, שמאפשרת גם להנות מגינה וגם לא לבזבז שטח רצפה יקר. תוספת של קיר ירוק למרפסת נותנת יתרונות רבים: הצמחייה סופגת רעלנים מהאוויר ומנקה אותו ומעשירה אותו בחמצן. הצמחייה הגם מפחית הרעשים. בנוסף, קיר ירוק מוריד את הטמפרטורה ועוזר למנוע איי חום עירוניים. מרפסות רבות כבר נהנות מקיר ירוק, והגיע הזמן להוסיף אחד גם במרפסת שלכם.

גינה ורטיקלית במרפסת

קיר ירוק במרפסת לא חייב להיות יקר מדי או מסובך מדי. ההתקנה של הקיר הירוק של Green Baclony  הינה קלה ופשוטה ונמשכת זמן קצר. הקיר הירוק הינו מודולרי, כך שניתן להתאים אותו בדיוק אל החלל בו מעוניינים לתלות אותו. המוצר מתוכנן כך שהוא מתאים למגוון רחב מאוד של צמחים. ישנו פטנט השקייה ייחודי שמתאים למרפסות בהם אין אפשרות להתקין מערכת השקייה. אגן המים מחזיק מים בכמות שיכולה להספיק לשבוע ואף יותר מזה, כך שהקיר צומח ומלבלב גם אם נסעתם לחופשה. קירות ירוקים גדולים מומלץ לחבר למערכת השקייה. לפני התקנה הגינה במרפסת שלכם כדאי לקחת בחשבון את בחירת הצמחים הנכונה והמתאימה לכם. קודם כל חשוב לבדוק כמה שעות שמש הקיר מקבל ביום ולבחור צמחים המתאימים לשמש מלאה או לצל מלא או לחצי צל.  התקנת הקיר אינה יקרה, אבל מחיר הצמחים יכול להיות לא זול, ולכן מומלץ להתייעץ ולבחור בהתאם לתנאי המרפסת שלכם.

קירות ירוקים במרפסות

משפחות רבות מעוניינות להוסיף קיר ירוק במרפסת מסוגים שונים. ישנם את אלו שרוצים לגדל ירוקת או תבלינים, ישנם אלו שמעדיפים קיר ירוק שממלא את כל הקיר בצמחייה נשפכת. אחרים מעדיפים פרחים עונתיים, וישנם גם קירות ירוקים שבהם צומחים צמחי מרפא. קיר ירוק במרפסת נותן תחושה של טבע גם באמצע העיר, ומראה מעוצב שמצד אחד הוא חדשני ומצד שני אף פעם לא יוצא מהאופנה.

גינה במרפסת

לפני התקנת הקיר הירוק במרפסת שלכם מומלץ להתייעץ עם המומחים של חברת Green Balcony. הייעוץ כולל המלצה על צמחים המתאימים למרפסת שלכם ולחזון שלכם, וכן המלצות לגבי התקנה או תליית הקיר הירוק, וחיבור למערכת השקייה. כמובן שניתן גם להזמין התקנה מקצועית מטעם החברה. קיר ירוק במרפסת שלכם הוא לא חלום, אלא מציאות שיכולה לקרות כבר עכשיו. התקנה של גינה ורטיקלית במרפסת שלכם גם נותנת לכם את הגינה אותה תמיד רציתם וגם מוסיפה ערך לסביבה שלכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email