מתכננים להשכיר רכב? קבלו טיפים ישימים אשר יסייעו לכם בתהליך

תוכן עניינים

רגע לפני שאתם משכירים רכב חשוב שתדאגו להגדיר את הצרכים שלכם מאותו הרכב, להבין מה בדיוק אתם מחפשים.. כאשר, בהתבסס על כך תוכלו לאסוף את כל המידע והפרטים, אשר יאפשרו לכם לבצע את הבחירה הטובה, המתאימה והנכונה.
אז להלן מספר טיפים שאם תקפידו ליישם אותם, תוכלו לסלול לעצמכם את הדרך לעבר הרכב המתאים ביותר:

להגדיר את הצרכים

לפני שאתם בכלל ניגשים ופותחים את הליך החיפושים, כדאי שתגדירו לעצמכם בצורה מסודרת את כל רשימת הדרישות והצרכים שלכם מהרכב.
בין הפרמטרים עליהם חשוב שתשימו דגש: מועד ההשכרה, משך זמן ההשכרה, כמות הנוסעים, מספר הקילומטרים המוערך אותו אתם מבקשים לנסוע ברכב, מה חשוב לכם מאותו הרכב – דגם מסוים, רכב היברידי, רכב עם תא מטען גדול במיוחד, רכב שטח וכיוצא בזה..
כמובן, שיש להגדיר גם את גובה התקציב אותו אתם יכולים להקצות למטרה – כאשר, את הגדרת התקציב כדאי שתעשו אחרי שתבינו פחות או יותר את סדר גודל עלויות ההשכרה (מה שיאפשר לכם לבחור בסכום כסף שהינו ריאלי עבור המטרה).

לא לוותר על סקר שוק מקדים

במדינת ישראל פועלות כיום מספר חברות אשר מציעות שירותי השכרת רכב – חלקן, הינן חברות גדולות בעלות שם ומוניטין וחלקן קטנות יותר ואולי גם פחות מוכרות.
ההמלצה היא לערוך סקר שוק, אשר ייעוד גם להכיר את החברות השונות הפועלות בשוק זה – ולהבין אלו מהחברות נחשבות לאמינות ולמתאימות.
מטרה נוספת של אותו סקר שוק היא כמובן, להבין את המחירים, לבצע השוואה של עלויות ובסופו של דבר, ליהנות משירות של השכרת רכב במחיר משתלם – יש לקחת בחשבון שבכל תקופת זמן קצרה, חברות השכרת רכבים יוצאות בהנחות ובמבצעים שונים – ככה ששווה להישאר בעניינים.

להשתמש ברשת או ליצור קשר טלפוני?

בשורה התחתונה, בעידן האינטרנט רוב חברות ההשכרת רכבים אשר מכבדות את עצמן, יאפשרו לכם ליהנות מכל המידע הרלוונטי לגבי הרכבים דרך רשת האינטרנט.
למעשה, תוכלו גם להשלים את כל ההזמנה דרך ובאמצעות הרשת – וזאת אחרי שתוכלו לקבל פרטים הן על החברה, הן על הרכבים אותם היא מציעה, הן על תנאי העסקה והן על כל פרט רלוונטי אחר אשר יכול להשפיע על תנאי ההשכרה ועל מידת שביעות הרצון שלכם ממנה.
כמובן, שתהיה לכם גם האפשרות ליצור קשר עם נציג או לשלוח שאלות במייל.
יחד עם זאת, חשוב לציין שגם כיום יש כאלו שעדיין לא סומכים במאת האחוזים על הרשת. אם אתם נמנים על אותם האנשים, תמיד תוכלו ליצור קשר טלפוני עם נציג מטעם חברת ההשכרה (ובחלק מהמקרים גם לקבוע פגישה) – לשמוע ממנו את כל הפרטים ובמידת הצורך, להעלות בפניו את כל השאלות הרלוונטיות לגבי שירות ההשכרה והרכבים המוצעים.

דגש על האותיות הקטנות

יכולים לקרות מקרים בהם נתקל במודעות השכרות רכב במכירים אטרקטיביים או במבצעים חמים. אבל רגע לפני שממהרים להתפתות ולהזמין, חשוב לשים דגש על האותיות הקטנות. כדאי וחשוב לבדוק פרטים כגון: מה המחיר כולל בתוכו, טיב ואיכות הרכב, עלות ההשתתפות העצמית במקרה של גניבה או נזק לרכב וכיוצא בזה..
פרמטר נוסף שכדאי להתמקד עליו נוגע לנושא של איסוף והחזרת הרכב – האם אתם אמורים להגיע למקום מסוים בשביל לאסוף את הרכב ולהחזיר אותו או שיש אפשרות לקבלת שירות של איסוף והחזרת הרכב ממגוון רחב של אזורים שונים.. – נתון זה יכול לקבוע במידה רבה אם אכן תבצעו את ההשכרה מחברה מסוימת או שתעדיפו לבחור בחברה אחרת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email