בחירת ביובית במרכז הארץ: 4 טיפים לבחירת חברה לטיהור משפכים

תוכן עניינים

כולם חוששים מהסיטואציה הזאת. ביוב סתום, מים שמציפים את הבית והורסים כל חלקה טובה, ריחות רעים באוויר. אחת השאלות הראשוניות שכל מי שרוכש דירה או שוכר דירה שואל היא האם הצנרת חדשה, או ישנה. האם הצנרת מטופלת, או שמא יש בה נזקים וצריך לטפל בה, ולא בכדי השאלה הזאת עולה.

תשתית הביוב בבית היא הדבר הבסיסי שהכי חשוב לטפל בו מבעוד מועד, ואם אפשר גם להחליף אותה לחדשה לחלוטין מה טוב. הסיבה לכך היא כי אחראית באופן ישיר על בריאות בני הבית ואסור להקל בכך ראש, כמו שלא תקלו ראש בהגעה לרופא זה או אחר לשמירה על בריאותכם ובריאות בני ביתכם.

אם נקלעתם לסיטואציה בה יש לכם הצפה בדירה או סתימה בביוב חשוב שתדעו שיש צורך לטפל בכך באופן מיידי.

פתיחת סתימה בביוב היא לא דבר פשוט ולעיתים יש גם צורך בשירותי ביובית במרכז. איך תבחרו את הביובית המתאימה לכם, ומהם הסימנים שמעידים על סתימה? הכל נמצא כאן.

 

כך תדעו אם יש לכם סתימה בביוב

סתימה בביוב היא לא דבר שקשה לגלות. הצפה של מים עכורים, ריחות לא טובים באוויר ועוד. סתימה בביוב היא דבר שעלול לחזור על עצמו בשל כמה וכמה סיבות כמו שורשים בצנרת או תחזוק לא נכון של הבית.

אם מדובר בסתימה מקומית, אפשר בהחלט להזמין אינסטלטור במקרים של סתימה קלה. אך אם מדובר בסתימה של בניין משותף עקשנית שנובעת בשל זריקת מגבונים, שורשים של צמחים, פסולת בטון או כל דבר 'כבד' אחר, עליכם להיעזר בביובית מקצועית.

מהי ביובית, ואיך בוחרים את המתאימה לכם?

ביובית היא למעשה משאית שמכילה את כל הציוד המתאים לפתיחת סתימות ביוב, שאיבה של מי ביוב, שאיבת בור שומן ועוד.

ביובית מכילה מכל גדול השואב את מי הביוב, לה צינורות שהמטרה היא הזרמת מי הביוב אל המכל ופתיחת סתימת הביוב באמצעות לחץ של מים. וכמובן, משאבה חזקה ואיכותית.

רוב משאיות הביובית מכילות גם מצלמת סיב אופטי ייחודית המצלמת את קווי הביוב, ומקלה על התהליך. כך אפשר לראות במצב ישיר את הבעיה ולגרום לפתרון שלה בצורה יותר איכותית ומיטבית.

חשוב לבחור ביובית מקצועית ואמינה ולהסתמך על המלצות, ביקורות וחוות דעת וזאת בשל הסיבה הפשוטה, הבטיחות שלכם היא הדבר החשוב ביותר.

חשוב שהביובית תהיה מאיזור המגורים שלכם, שהיא תהיה מותאמת בגודל ושבעלי הביובית יהיו  מקצועיים ברמה גבוהה. לאמינות יש משקל מאד גבוה כאן, לזמינות ולעובדה שעליכם לקבל מענה יעיל תוך זמן קצר ותוך עבודה ממוקדת ויעילה.

 

לאיכות חיים גבוהה, לא מתפשרים על מקצועיות

כמו בכל תחום שבו אנחנו מחפשים שירות, או מוצר, יש לבצע סקר נרחב לא רק על אנשי המקצוע אלא גם על מחירים. אם מדובר בבניין משותף הרי שזה הגיוני לשתף את כלל הדיירים ולדאוג להשתתפות כולם באמצעות וועד הבית.

אם מדובר על בית פרטי, יש לקחת בחשבון את התקציב ואת עלות הביובית. כמובן שגם אם העלות היא יקרה ממה שציפיתם, חשוב להבין שמדובר על התשתית הבסיסית והעיקרית בבית שלכם. הביוב הוא מקור כל איכות החיים הבריאה וכאשר תשתית הצנרת והביוב מתוחזקים כראוי, גם בריאות בני הבית מתוחזקת כראוי.

תשתית ביוב שאינה מתוחזקת כראוי עלולה להביא למחלות קשות, הצפות, מים עכורים, ריחות לא טובים באוויר הבית ובכלל חיידקים ומקור של בריאות לקויה.

בחירה באנשי המקצוע הטובים ביותר, היא בחירה באיכות חיים טובה וברמה גבוהה.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email