תכשיטי זהב מעוצבים בעיצוב אישי

תוכן עניינים

חומרי הגלם האיכותיים ביותר, טכנולוגיה חדשנית וייצור מדוקדק, ללא פשרות. השילוב בין כל אלה הוא השילוב שמאפשר לנו ליהנות מתכשיטים יפים ומתוחכמים, יצירתיים ומעל לכל – אלמותיים. בזכות השימוש בטכנולוגיית הדפסה תלת מימדית, זו אשר מעניקה לנו חופש יצירתי מוחלט בעיצוב פריטים בלתי רגילים, גם אתם יכולים לבחור תכשיטים בעיצוב אישי שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. מאחורי כל תכשיט כזה סיפור מיוחד, וכמובן עיצוב מלא השראה וסטייל.

 

הפרטים החשובים ביותר

בבחירת תכשיטי זהב מעוצבים, יש לא מעט משתנים שיכולים להשפיע על התוצאה הסופית, ועל המתנה שאתם מתכננים להעניק לבת הזוג, לאמא או לאישה החשובה בחייכם. אם כן, בין אם אתם מחפשים טבעת סוליטר שתשמש להצעת הנישואין הרומנטית, צמיד זהב כמתנה ליום ההולדת או עגילי מוביוס שיבטיחו מראה נוצץ ומדויק באירוע הגדול הבא, כדאי לתת את הדעת על כל פרט ופרט. מצבעו של הזהב ומשקלו, דרך סוג האבן ועד למידה הנכונה ולגודל האידאלי, כל פיסה בפאזל משפיעה על התמונה הכללית.

מגוון עשיר של תכשיטים בעיצוב אישי

קולקציית התכשיטים המעוצבת והמרשימה, כוללת מבחר רחב של פריטים אשר בחלקם הודפסו בטכנולוגיית תלת מימד או בעבודת יד בלבד. כך תוכלו לבחור עגילי טוויסט דיסק גדולים, עגילי פס 11 יהלומים או עגילי כוכב ויהלום צמודים. תוכלו להעניק במתנה צמיד צינור סטרלינג סילבר או צמיד זהב 5 סיבובים, וגם להפתיע עם טבעת כסף מלבנית גדולה, טבעת נטליין כדור או טבעת מוביוס דקה, משובצת יהלומים. לכל אחד מן הפריטים הללו סגנון שונה, ובתהליך הייצור המוקפד נוצרת יצירה יחידה ומיוחדת במינה.

 

תכשיטי זהב שמנצחים גם במבחן הזמן

בעולם האופנה אנחנו רואים לא מעט אלמנטים אופנתיים, ואלה צצים ונעלמים בקצב מסחרר. תכשיטי זהב תלת מימד, אלה ששואבים את השראתם מחלוקי הנחל בטבע ומצורות גיאומטריות, הם תכשיטים שנשארים גם כשאופנות אחרות חולפות מן העולם. הם משתלבים היטב בקולקציה היומיומית וגם בזו החגיגית, הם משלימים את הסטייל המוקפד עם שמלת הקוקטייל הנוצצת, והם מתאימים לשלל אירועים ולרגעים גדולים וקטנים כאחד.

 

מעצבת התכשיטים חלה גנור, מזמינה אותך לבחור את התכשיט שמדבר אליך יותר מכל ולהתאים אותו בדיוק למידות שלך. לפרטים ומידע תוכלי ליצור קשר טלפוני בטלפון מספר: 054-5766776  או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת:https:/hellaganor.co.il/.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email