"עושים מחקר" – האתר שלך לעבודת סמינריון

תוכן עניינים

האם כדאי לדבוק בדרך המלך אף על פי שהדרכים האחרות כה נגישות ומקובלות? זוהי מחלוקת קשה עימה מתמודדים רובנו, בין היתר זוהי גם דילמה שיותר ויותר סטודנטים עומדים מולה כמעט באופן יום יומי. בשנים האחרונות הולכת ומתעצמת תופעת מכירת העבודות האקדמיות. אנשים פרטיים ואף אתרים מציעים את שירות קניית העבודות האקדמיות לסטודנטים. לאור השימוש הרב של סטודנטים בשירותים אלה, הסטודנטים מוותרים על רכישת מיומנויות אקדמיות הכרחיות, לקיחת יוזמה במקצוע אותו לומדים. בנוסף חוסר השתתפותם בעבודות אלו גורם לכך שהעניין והמוטיבציה לבצע באופן מעולה את עבודתם פוחתים. כפועל יוצא, עוד ועוד מחקרים רדודים שחוזרים על עצמם נכתבים מדי יום.

לא די בכך, שירותים אלה יקרים מאוד ביחס לתמורתם וגורמים לסטודנטים לצאת ולעבוד כמויות זמן בלתי מבוטלות שאילו היו משקיעים ולו מחצית מהן היו יכולים לעשות את העבודה האקדמית בכוחות עצמם. אין ספק שזוהי תופעה שפוגעת במהלך התקין של הלמידה האקדמית ופוגמת באורח החיים הסטודנטיאלי. למרבה המזל, לאחרונה נכנסה לשימוש בקרב המוסדות האקדמיים תוכנה שתשים קץ לתופעה זו, באמצעותה יזוהו עבודות שנקנו ממאגרי מידע. כעת יצטרכו סטודנטים רבים להתמודד לראשונה עם הקשיים הלימודיים מהם נמנעו לאורך השנים.

אם כך, איזו חלופה אפשרית יש לקניית עבודות לנוכח היעדר הכלים והידע שחווה הסטודנט? בדיוק לשם כך הוקם אתר "עושים מחקר". האתר קם בתור מענה לצורך של סטודנטים להיות מעורבים יותר בלימודיהם, לא לחשוש מהאתגר והידע הטכני הכרוך בכתיבת עבודות אקדמיות, ובמטרה לסייע לסטודנט לצלוח אותן בציונים מעולים.

מטרתו המרכזית של אתר "עושים מחקר" (https://researching.co.il/) היא להוות גוף אשר מאגד בתוכו את כלל הכלים, ההנחיות והמדריכים לכתיבה אקדמית ברמה המצופה מסטודנט בתואר אקדמי במדעי החברה. כמו כן, האתר כולל גם שלל מחוונים נגישים, פיתוחים מתקדמים וכלים מלווים שבעזרתם יכול הסטודנט להשתמש לכתוב את עבודתו בפשטות ומהירות. יתרה מזאת, אתר "עושים מחקר" מספק הסברים מנומקים ומגוונים הניתנים במספר צורות, דבר המאפשר לכל סטודנט ללמוד ולצמוח בצורה ובקצב המותאמים לו.

אחת מן הדוגמאות לפיתוח חדשני בתחומי האקדמיה אותו האתר מקדם והוציא לפועל הוא "מכונת הציטוטים". הפיתוח מהווה ממשק ייחודי להפקת ציטוטים עבור מקורות ביבליוגרפיים הנענים לכללי ציטוט APA, כללי הציטוט הנהוגים במדעי החברה ומנהל עסקים. הכלי נועד לחסוך זמן רב בכלל עבודותיו של סטודנט, להפחית ולמזער טעויות שכיחות בפרק הביבליוגרפיה והכתיבה האקדמית בכלל ולסייע בהימנעות בהפחתה מיותרת של נקודות חשובות בעבודה האקדמית.

יש לציין כי מומחים מן האקדמיה שעיקר עיסוקם ותפקידם בתחום עולם האקדמי בכלל ובמגוון המטלות האקדמיות בפרט משתפים פעולה ביצירת ובקרת התוכן באתר "עושים מחקר" והמידע בו מהימן ומגיע ממקורות מוסמכים. ניתן להתרשם גם מחוות הדעת של סטודנטים שהשתמשו במגוון שירותי האתר הנמצאות בעמוד הבית של האתר, בו תמצאו גם מייל לדרכי התקשרות, להתייעצות והכוונה. השימוש במרבית התכנים באתר אינם מחייבים בהרשמה בכדי לצפות בתוכן וניתן להשתמש בו בפשטות ובקלות.

יוצא אפוא, שאתר "עושים מחקר" יכול לעזור, ללוות ולהדריך אתכם במהלך שלל ההתנסויות האקדמיות, להעצים את חוויית הלימוד ולהביא אתכם להישגים מעולים במהלך התואר האקדמי. הנכם מוזמנים לבקר באתר https://www.researching.co.il/ ולהתרשם ממגוון הכלים הלימודיים שהאתר מציע לשם השגת המטרות האקדמיות שהעמדתם לעצמכם בתואר ובכלל.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email