ניקוי ספות בתל אביב – כל הטיפים שכדאי לדעת

תוכן עניינים

מיותר לציין שכאשר מדברים על ניקוי ספות בתל אביב, מדובר על שירות מקצועי, כזה שנדרש להזמין מחברה מקצועית ואמינה. זה אולי נשמע פשוט, אך אם תרצו שיבוצע עבור הריפוד והספות שלכם ניקוי מקצועי אתם מוכרחים לבחון היטב איזו חברה לניקוי ספות להזמין. הרי כדי שתקבלו תוצאה מדהימה ונקייה של הסלון שברשותכם, החברה לניקוי ספות בתל אביב צריכה להגיע עם מכשור מהימן ומקצועי, ולבצע עבור הספה שלכם התאמת חומרים וכתוצאה מכך תקבלו ספה נקיה וללא שום נזק מיותר. אז בין אם הזמנתם בעבר שירות כזה, או שאתם מעוניינים להתחיל לתחזק את הספות שלכם בבית, ריכזנו עבורכם במאמר הבא 2 טיפים חשובים והכרחיים שכדאי לכם להכיר בנושא, טיפים שיסייעו לכם לבחור חברה לניקוי ספות בתל אביב בצורה נכונה.

 

חברת ניקיון עם מכשור וציוד מקצועי

הדבר הראשון שיהיה עליכם לקחת בחשבון בעת בחירת חברה לניקוי, יהיה סוג המכשור והציוד שבעזרתה החברה לניקוי ספות משתמשת. ישנם הרבה סוגים של מכשור שניתן בעזרתם לנקות ספות בתל אביב, אך שימוש בציוד פחות ולא מקצועי עלול לנקות רק את השכבה העליונה של הספה שלכם, מה שאומר שקרוב לוודאי לאחר שיעבור מספר שבועות מתהליך הניקוי ואתם תשבו מעט על הספה, כל הכתמים, האבק והלכלוך שבתחתית הריפוד שלא נוקה – יצוף בחזרה למעלה ושוב ייראה על גבי הספה. מעבר לכך, אם תרצו להימנע מנזק לספה שלכם מומלץ לוודא שחברת הניקוי ספות משתמשת במברשות קרצוף עדינות ומותאמות לסוג הספה שלכם. שימוש במברשות קרצוף אגרסיביות למדי עשויות לגרום לתפרים להיפתח, ואף לגרום לקרעים במושבי הריפוד.

 

חומרי ניקוי איכותיים לניקוי ספות

דבר נוסף שכדי לדעת ולבדוק טרום הניקיון יהיה התאמת חומרים בהתאם לסוג הספה שברשותכם, ניקוי ספות בתל אביב דורש מבעל המקצוע להתאים את חומרי הניקיון לספה בהתאם למספר פרמטרים:

  • סוג סיב הספה – האם מדובר בספה מבד טבעי כגון כותנה, פשתן, צמר או משי, או בכלל ניקוי ספה מבד סינטטי כמו ויסקוזה או פוליאסטר.
  • רמת הכתמים – עבור ספות שמעט מלוכלכות ניתן להשתמש בשמפו ניקוי מקצועי ועדין, אך כדי להסיר כתמים קשים יותר מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי מעט יותר חזקים, אך עדיין כאלה שמתאימים לסוג הספה.
  • שימוש במספר חומרים – זה עשוי להישמע חדש עבורכם, אך כל מי שמחפש ניקוי ספות בתל אביב באופן מקצועי חשוב שיקרא את זה. שימוש בחומר אחיד לניקוי ריפודים משמע ניקוי הספה בעזרת חומר להסרת כתמים, ולאחריו שאיבת הספה עם חומרי הניקיון, אך כדאי שתדעו ששיטה זו עשויה לגרום לספה שלכם להישאר מעט דביקה ולא נעימה למגע. מעבר לכך שהספה שלכם אינה תהיה נעימה למגע ונוחה, אלה גם על ידי שימוש בחומר אחיד הספה שלכם תלכלך הרבה יותר מהר מבדרך כלל. מה הכוונה? הרי כל חומר ניקוי הינו חומר דביק, וכאשר רק שואבים את החומר הנ"ל ולא מנטרלים אותו בעזרת חומר עם PH חומצי, אז קרוב לוודאי שאפילו יד מעט מלוכלכת שתיגע בספה עלולה להשאיר כתם עקשן.

לסיכום: בחירת חברה לניקוי ספות בתל אביב עשויה לשנות רבות את תדירות ניקוי הספה שברשותכם, על ידי הזמנת חברה לניקוי ספות שמבצעת שיטת ניקוי באופן מומלץ אתם יכולים להפחית את תדירות הזמנת ניקוי ספות, בגלל שפשוט ייקח לספה יותר זמן להתלכלך. ניקוי מקצועי ובהתאם לתהליכים הנכונים יכול להשאיר לכם את הספה פי 2 ואף יותר נקי יותר מאשר ניקוי בעזרת שיטות ניקוי לא רשמיות.

המאמר נכתב בשיתוף נקי מחדש חברה לניקוי ספות בפריסה ארצית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email