מלתחת בייסיק ורסטילית – את הכי יפה כשנוח לך

תוכן עניינים

לבוש בייסיק, להבדיל מאופנת לבוש כללית, מאפשר להנות מאיזושהי נוחות שאי אפשר להתחרות איתה. בהפוך לגמרי מנעילת עקבים, חצאית הדוקה וסטרפלס מציק, לבוש בייסיק מאפשר להרגיש הכי בנוח בעולם. מה כדאי לדעת על מלתחה בייסיק ורסטילית?- קראי כאן.

בד"כ אומרים שאת הכי יפה כאשר נוח לך, והאמת שזה ממש נכון. הלבוש הבייסיק, כלומר הבסיסי, השתלט לגמרי על המלתחה הישראלית בשנים האחרונות, ולא בכדי. נשים רבות כבר גילו את היופי שבנוחות, והנה כמה דגשים ששווה לך לקחת איתך לארון הבגדים, בפעם הבאה שאת שוברת את הראש ולא מוצאת מה ללבוש:

  • צבעים: אל תחששי לשחק עם צבעים, אלא נסי לשלב כמה צבעים ביחד ולבדוק איך זה "יושב" עלייך.
  • נעליים: ב-3 מילים, לכי על נוחות. נעלי ספורט, סניקרס או סנדלים לקיץ הישראלי תמיד ייראו טוב.
  • קלילות: כדאי לבחור בגדים המיוצרים מבדים טבעיים ככל הניתן, נושמים ומאווררים.

 

בייסיק איז גוד: למצוא את הג'ינס המושלם

בסופו של דבר, אופנת בייסיק בעצם מתבססת על בגדי יומיום. היתרון האמיתי בלבוש בייסיק טמון בעובדה שהם פרקטיים, נוחים וניתנים להתאמה באינספור דרכים שונות. ניתן לשלב בין הפרקטי לאופנתי בצורה שתתאים לפעילויות ביתיות, לעבודה, לאירועים שונים ועוד.

כאשר תרצי להתאים LOOK לבית, אנחנו ממליצים לנסות לשלב בין מכנסיים רחבים וג׳קט נושם וקליל, ואם מדובר בקיץ, אפשר ללכת על גופיה נוחה. באופן כללי, מכנסיים רחבים לנשים בגזרה גבוהה ידועים בכך שהם מאוד מחמיאים בפלג הגוף העליון.

 

איך להתאים חולצות בייסיק למבנה הגוף?

ישנן אינספור דרכים להתלבש לאירועים, כאשר סוג הלבוש כמובן יושפע מסוג האירוע, המועד שלו והלוקיישן שלו. באופן כללי, לבוש לאירועים יכול לכלול פריטי לבוש כמו חצאית מקסי או מידי, כאשר לחצאיות אלו אפשר להתאים בקלות חולצת בייסיק לבנה.

כדי להתאים את החולצה למבנה הגוף בצורה נכונה, כדאי לקחת את האופן שבו היא משתלבת עם החצאית או המכנס שאת לובשת. אם יש צורך, הכניסי את החולצה למכנס, הפשילי שרוולים וכך תוכלי לגרום לחולצה לשבת עלייך בצורות שונות.

 

טיפים שווים ליצירת LOOK מושלם המבוסס על בגדי בייסיק

באופן כללי, ג'ינס עם גזרה טובה ומחמיאה אשר משולב עם הסניקרס הנכונים, זה מראה שמתאים להמון סוגים שונים של אירועים. יחד עם זאת, לבוש בייסיק לא מתבסס אך ורק על ג'ינסים, אלא גם על פריטי לבוש אחרים. למשל, חצאיות מידי או מקסי מבדים מבריקים. סאטן למשל, הוא בד אשר ניתן לשילוב בצורה נפלאה עם נעליים במראה קצת יותר מסוגנן.

אם את הולכת על הLOOK הבייסיקי, כדאי להשקיע בפריטי לבוש משלימים ותכשיטים. למשל, אפשר לשלב בצורה יפהפייה בין חצאית מקסי לבין עיגולי חישוקים גדולים. כמו כן, שרשרת יכולה להיות רעיון טוב. בכל הנוגע לטבעות, זה לגמרי נתון לשיקול דעתך.

 

איך לבחור את נעלי הסניקרס?

LOOK של בייסיק-מחויט יכול לכלול פריטי לבוש כמו מכנסי בד, קרדיגן, בלייזר ועוד, כאשר לאלו את יכולה לרכוש נעלי אולסטאר אם אין לך בארון הנעליים וחולצה לבנה בייסיק. לוק מהסוג הזה מאוד יכול להתאים לעבודה, אבל בהחלט אפשר להתלבש כך גם לאירועים מסוימים (כמו אירועי צוהריים).

אם תחליטו לבחור לנעול נעלי אולסטאר או סניקרס, ההמלצה היא לבחור במכנסי בד בגזרת סקיני. לא חובה, אבל בדרך כלל נעליים מהסוגים האלו ייראו טוב יותר עם מכנסיים צמודים. האופציה השנייה היא סניקרס יחד עם מכנסי בד מחויטים, שזה גם כן אחלה סגנון.

לסיכומו של דבר, תני לעצמך להתבטא דרך הסגנון הייחודי שלך, במיוחד אם הוא כולל פריטי לבוש בסיסיים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email