איך שומרים על החניה הפרטית? מתקינים מחסום חניה!

תוכן עניינים

אין דבר יותר מתסכל מאשר לחזור לבית אחרי יום עבודה ארוך, ולגלות כי מישהו החנה לכם בחניה. האם תוכלו לדעת מיד מי הוא אותו אדם? ברוב המקרים אינכם יכולים לדעת, בטח מדובר על אדם לא מוכר. בו בזמן לא תהיה לכם האופציה להמתין ברכב להגעתו, הרי אינכם יודעים מתי זה יקרה. ישנה דרך אחת שתאפשר לכם לשמור על החניה הפרטית שלכם, אפילו אם אינכם נמצאים בבית. אנו כמובן מדברים על התקנת מחסום חניה שיבצע בדיוק את המשימה הספציפית הזו. המחסום אמור למנוע כניסתם של זרים לחניה, רק אתם תוכלו לקבוע מי ייכנס ומי יצא. ניתן לדמות את התקנת המחסום להתקנת רשת יונים שקופה שנועדה למנוע את כניסתן.

 

החניה שמורה אך ורק לכם

לא סתם קוראים לחניה חניה פרטית, מדובר על חניה שרק אתם אמורים לחנות בה. עם מחסום חניה החיפושים הארוכים אחר מקום חניה פנוי ייפסקו בין רגע. בכל פעם שתחזרו לבית, החניה הפרטית שלכם תמתין רק לכם ללא כאבי ראש. תדעו כי השליטה מתי לפתוח או לסגור את המחסום תהיה בידיים שלכם. אף אחד לא מסוגל לפרוץ עוד המחסום במידה ומדובר על מחסום חניה איכותי שנבחר בקפידה.

 

רלוונטי גם להתקנה בחניונים

רוצים למנוע כניסת רכבים לא רצויים אל תוך החניון של הבניין? כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להתקין בכניסה לחניון מחסום חניה. את השליטה על המחסום ניתן להעניק לכל מי שנדרש להיכנס לתוכו. ברגע שיש למישהו את השלט או את האפליקציה הנדרשת ניתן יהיה לפתוח אותו בקלות. זה גורם לכולם להיות מרוצים, ללא יוצאים מן הכלל בהקשר הזה.

 

מגוון רחב של אמצעי שליטה

בעבר הדרך היחידה לשלוט על מחסום חניה הייתה דרך שלט שהיה חייב להימצא ברכב. אם לא הייתם מביאים אתכם את השלט, לא הייתה אפשרות להיכנס אל תוך החניון. כיום האמצעים שעומדים לרשותכם הם רבים, הרבה מעבר למה שתדמיינו לעצמכם. ישנן אפליקציות שמתחברות באופן אוטומטי למחסום החניה הנבחר. תוכלו גם לחייג למספר ייעודי שיגרום למחסום להיפתח בדיוק ברגע המתאים מבחינתכם.

 

פתרון ארוך טווח

בשנים האחרונות אנו צופים כי כמות הרכבים על הכביש רק תגדיל את עצמה. בכל שנה עולים על הכביש כמה עשרות אלפי כלי רכב נוספים שלא היו קיימים בשנה הקודמת. מצוקת החניה רק תהפוך להיות גדולה ומשמעותית בהשוואה למה שהתרגלנו עד כה. האם אתם צריכים לחכות שהצרות יגיעו עד אליכם? ממש לא! התקינו עוד היום את מחסום החניה הנדרש כדי למנוע כניסה של זרים אל תוך החניה הפרטית שלכם.

 

ניתן לשנע מחסומי חניה

גם אם מדובר על דירה זמנית או על בית שתרצו לעזוב בעתיד, את מחסום החניה תוכלו לקחת יחד אתכם. אינכם צריכים לדאוג בהקשר הזה, זה מה שהופך אותו להיות פופולארי מאוד. אנשים מבינים כי הם לא צריכים להשאיר לדיירים הבאים בתור את המחסום שלהם. הרי שילמתם על רכישת המחסום, מגיע לכם לקחת אותו יחד אתכם. זה בדיוק הפתרון המושלם לכל מי שירצה לשמור על החניה רק לעצמו.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email