חידושים בעולם ההזרקות

תוכן עניינים

תחום טיפולי היופי הולך ומתקדם בקצב מסחרר כדי לעמוד בדרישה הגוברת למראה צעיר ומטופח – דבר אשר הפך לכרטיס הביקור שלנו בעידן הנוכחי.

צילום: רחלי פרידמן

מדי יום אנחנו שומעים על פטנטים חדשים שמבטיחים לעצור את הזמן ולהפוך אותנו לגרסה הטובה ביותר שלנו.

 

אחד החידושים האחרונים בתחום הוא RefillHa  חומצה היאלרונית ייחודית שבחלקה מצולבת ובחלקה לא. שילוב שתי החומצות האלה יחד במזרק אחד, מעניק מספר יתרונות וביניהם טווח פעולה ארוך במיוחד, הודות לפירוק האיטי של החומר ברקמת העור ובנוסף, אותו שילוב מנצח מייצר לחות מוגברת בעור הפנים, כך שהמטופלים זוכים ב"שתי ציפורים במכה אחת" – גם השבת נפחים והרמה אזורים נפולים בפנים, וגם שיפור מרקם העור והענקת לחות וזוהר לפנים.

 

ניתן למצוא את RefillHa במספר סמיכויות שונות של חומר – בחומר הסמיך יותר נשתמש לצורך פיסול והדגשת תווי פנים כגון קו לסת, עצמות לחיים ואף, ואילו בסמיכויות העדינות יותר – נטפל באזור שסביב העיניים והפה.

 

ד"ר לורה מוצ'ניק, בעלת ותק של כ-15 שנה בתחום האסתטיקה, ובעלת קליניקות פרטיות המעניקות טיפולים אסתטיים שונים ברמה הגבוהה ביותר.

ד"ר מוצ'ניק מאמינה בשדרוג ולא בשינוי, ולכן התוצאות הן טבעיות ואסתטיות. 

ד"ר מוצ'ניק אימצה את השימוש בחומצה החדשה Refillha בשגרת הטיפולים שלה, והיא מעידה על רמת חומר גבוהה עם טווח פעולה ארוך במיוחד שיכול להגיע עד ל 18 חודשים*

 

*התוצאה המתקבלת עשויה להשתנות בין מטופל למטופל ותלוי במצב העור והגיל. 

 

הזרקות להשבת נפחים מומלץ לעשות בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק, עם הצוות המקצועי, החומרים והמכשור המתקדמים ביותר, ועם התוצאות הטבעיות והגבוהות ביותר. רוצה להשיב את הזוהר לעורך? ד"ר מוצ'ניק מחכה רק לך.  

היכנסו לאינסטגרם

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email