כמה עולה לבנות בית פרטי בבניה קלה?

תוכן עניינים

אפשר לדבר על היתרונות הרבים של הבניה הקלה בבניית בית פרטי. אך כולם מבינים כי בשל יוקר המחיה בישראל, היתרון המשמעותי ביותר יהיה החיסכון הכספי. אנו מדברים על חיסכון של מאות אלפי שקלים בבניית בית פרטי, עובדה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. בא לכם להקים את בית החלומות שלכם? הגיע הזמן שתעשו זאת מבלי לקרוע לעצמכם את הכיס ולהכניס אתכם לחובות. במאמר הבא נדבר כמה יעלה לכם לבנות בית פרטי דרך בניה קלה. כך תוכלו להכין את עצמכם להוצאה הכספית הנדרשת, ותראו עד כמה זה מציאותי בשבילכם.

 

עלות הבניה הקלה

אנו מבינים כי הנושא של העלות הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר טרם תחילת הפרויקט. יש כאלה שיודעים מראש כי הם מוגבלים בהקשר הזה, לכן מוטב שלא להיכנס להרפתקה לא אפשרית. כמה תעלה לכם בניית בית פרטי בשיטה הזו? קשה מאוד להעריך על רגל אחת, בכל זאת יש רשימה ארוכה של משתנים ופרמטרים שמשפיעים על המחיר. אך העלות אמורה לנוע בין 6500 עד 8500 ש"ח למ"ר של מבנה. שוב צריך להגיד כי המחיר יקבע רק לאחר שתגידו כיצד אתם מדמיינים את בית החלומות שלכם.

 

האם בניה קלה הינה התפשרות?

המון אנשים טוענים כי הבניה הקלה היא בעצם התפשרות בהשוואה לשיטת הבנייה המסורתית. אך המציאות מלמדת אותנו כי לא מדובר על התפשרות, בדיוק ההפך הוא הנכון במקרה הזה. המון אנשים בוחרים באופציה הזו בגלל שהיא מביאה איתה עוד המון יתרונות נוספים. לצד החיסכון המשמעותי בהוצאה הכספית ישנם עוד יתרונות רבים שחובה להכיר אותם. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב בו אתם נהנים מכל מה שהאפשרות הזאת נותנת איתה.

 

קיצור משמעותי בזמני הבניה

אחת מהסיבות שבגינה הבניה הקלה הינה זולה יותר היא קיצור משמעותי בזמני הבניה. קבלנים יכולים לבנות יותר בתים פרטיים בפחות זמן, מה שמעניק להם יכולת להתגמש במחיר. כולנו מכירים את המשפט כי זה שווה לכסף, זה בא לידיי ביטוי בהקשר הזה. כאשר הקבלנים יכולים לקבל יותר פרויקטים בפחות זמן, תהיה להם היכולת להתגמש בעניין הזה. הם יבואו לקראתכם בצורה מהותית, והמרוויחים הגדולים יהיו אתם.

 

שימוש מינורי בכוח אדם

הסיבה השנייה שמובילה להוזלה משמעותית בעלויות הבנייה היא השימוש המינורי בכוח אדם. בעבר השימוש בכוח אדם בכל פרויקט בניה היה אסטרונומי, כיום מדובר על שימוש קטן למדי. ככל שמשתמשים בפחות אנשים, כך הצורך לשלם פוחת גם הוא. מן הסתם שכל עובד שנמצא באתר הבניה אמור לקבל משכורת על העבודה שאותה הוא מבצע. ניתן לחסוך בכוח אדם מכיוון שחלק גדול מחומרי הגלם מגיעים כבר מוכנים. אין צורך לייצר אותם באתר הבנייה, מה שמן הסתם יאפשר להעסיק פחות עובדים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email