מדוע לא צריך לוותר על תהליך הכרויות באתרי הכרויות לדתיים

תוכן עניינים

 חמש סיבות לא לוותר על תהליך הכרויות באתרי הכרויות לדתיים.

 

קל לוותר על הכרויות. שמנו לב שבאתר הכרויות לדתיים meetmazal.co.il הרבה עושים את זה כל הזמן. למה לפתוח את הלב שלי למישהו, רק כדי שייגרס אותו בתמורה? לפעמים אחרי עוד דייט גרוע, אנשים נוטים לוותר על התהליך. הם נותן לאכזבה לזלוג החוצה ומבטיחים לעצמם להצטרף לאיזה מנזר נידח. הינה חמש הסיבות לא לוותר על דייטים.

 

1. אמצי את חוסר הוודאות כי את אף פעם לא יודעת איך כל מאמץ יסתיים.

מי אוהב אי ודאות? את רוצה לדעת שהמאמצים שלך יניבו תוצאות. לו רק היה לך כדור בדולח קסום. אבל לאף אחד אין טיפת נבואה. את צריכה לאמץ את חוסר הוודאות. אֵיך? רבי טרפון אומר בקובץ המשנה של חוכמה באתיקה של אבותינו, "אין זה מחובתך לסיים את המלאכה, אך גם אינך רשאי להזניח אותה". אל תדאגי לגבי התוצאה; התמקדי במאמץ, הדבר היחיד שנמצא בשליטתך. אז תנסי שוב. כן, חלק מהדייטים האלה יהיו גרועים. קחי נשימה עמוקה ונסי שוב כי לא כולם עד כדי כך גרועים. חלקם אפילו נחמדים, האדם פשוט לא בשבילך. אמצי את אי הוודאות ונצלי את ההזדמנות להשיג דברים גדולים.

2. שימי לב להצלחות שלך.

התלמוד אומר שליצור גפרורים זה קשה כמו קריעת ים סוף ושאלוקים עסוק בכך. אבל למה זה נראה כאילו אחרים פשוט הולכים דרך הים לצד השני כמו שעשו בני ישראל, בזמן שאני תקועה בבוץ כמו המצרים? כשאת מרגישה כמו כישלון, תזכירי לעצמך שיש עוד דברים שניסית והצלחת בהם! אל תיקחי את ההצלחות שלך כמובן מאליו. העריכי את מרכיבי ההצלחה גם ברגעי הכישלון שלך. אולי את כועסת כשנכשלת בבר פעמיים? אבל אולי הבחורה שעברה את הבר בניסיון הראשון הייתה צריכה לקחת תריסר שיעורים לפני שתוכל לגלוש במורד המדרון בלי ליפול. לכל אחת יש חוזקות שונות. הקב"ה קבע נתיבים ייחודיים לחצות את הים. חלק מכם עלולים למעוד בבוץ, לדרוך על סלעים חדים בעוד שאחרים נוסעים דרך ואלס. כשת מרגישה כישלון, תזכרי שהיו בחורים שהתאהבו בך. אולי התזמון היה כבוי או שזה לא הסתדר. אבל לא כל הדייטים והמערכות יחסים שלך היו כישלונות גם אם זה לא נגמר בנישואים ואת צריכה להזכיר לעצמך את זה. התמקדי בהצלחות ובנקודות החזקות שלך ואל תיתני לכישלונות שלך למנוע ממך ללכת בדרך שלך.

3. תזכרי כישלונות מפורסמים שהצליחו.

שמעת את כל זה בעבר: אלברט איינשטיין נחשב כפגוע שכלית. אברהם לינקולן הורד מדרגת קפטן לטוראי בצבא. תומס אדיסון נחשב טיפש מכדי ללמוד דבר. כך גם לגבי רבים מחכמינו. הגאונות של רבי עקיבא התגלתה מאוחר מאוד. הוא היה רועה צאן פשוט שבגיל 40 עדיין לא למד תורה, ובכל זאת הפך לתלמיד חכם מוביל עם למעלה מ-24,000 תלמידים. כשחושבים על זה, גם משה היה רועה צאן פשוט, וכך גם דוד המלך לעתיד. רות, סבתו של דוד המלך, הייתה גיורת ואלמנה מוכת עוני. לאף אחד מהם לא היה קל, ובכל זאת כולם טיפסו לגבהים רוחניים גדולים והגיעו לגדולה.

4. את לא על גלגל אינסופי, את על ספירלה.

את עשויה להרגיש כאילו את חיה בסרט האישי שלך "לקום אתמול בבוקר" (Groundhog Day), חיה מחדש את היום שלך שוב ושוב. אבל זכרי, היום חוזר על עצמו עד שהדמות הראשית מבינה את זה נכון. זה אומר ששינוי מצטבר מתרחש. את לא באותו מקום, מסתובבת על גלגל אוגר או הליכון אינסופי. אולי המצב המשפחתי שלך עדיין לא השתנה, אבל משהו כבר השתנה. את שואפת כלפי מעלה בספירלה. בכל פעם שאת מנסה, נאבקת ונכשלת, ומנסה שוב, משהו אכן קורה. את גדלה, את משתנה, את לומדת, ובסוף את מגיעה קצת יותר גבוה בספירלה הזו.

5. בורא עולם לא מוותר על אף אחד.

במהלך ההכרויות האינסופיות באתר הכרויות לדתיים ובחיים אמתיים את יכולה אף להרגיש שלמרות שלא ויתרת מאלוקים, אולי הוא ויתר עליך. אז את מנסה לעשות אתו מציאות. את כועסת עליו. אבל את לא אדישה אליו. אולי את לא תקבלי ממנו את מה שאת רוצה, אבל זה לא אומר שהוא ויתר עליך. שום דבר לא יכול להתקיים בלי שהקב"ה יוצר אותו ללא הרף. את כאן. זה אומר שאלוקים מאמין בך. הוא מחדיר חיים חדשים בכל רגע, נותן הזדמנויות שוב ושוב. הוא לא ויתר עליך! הקב"ה יודע שכל סנטימטר של התקדמות הוא הצלחה. זה כאילו הוא לוחש לנו ונותן לנו דחיפה, הנה עוד הזדמנות, כי את יודעת שאת יכולה לעשות את זה. פשוט תנסי, עוד פעם אחת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email