אופניים חשמליים

תוכן עניינים

האופניים החשמליים נמצאים בכל פינה, עם הזמן הם הפכו לאחד הפתרונות הנפוצים לתחבורה, במיוחד בערים הצפופות בהן כבר אין מקומות חניה. האופניים החשמליים מציעים חוויה מהנה ופרקטית כאחד, והם מתאימים לכל גיל, צעירים ומבוגרים כאחד. במאמר זה, נתעמק בסוגים שונים של אופניים חשמליים, נדבר על היתרונות שלהם, ונלמד אילו אביזרים נוספים יש להם, כמו גם כיצד לרכוש אופניים בצורה נבונה ולא להיקלע לבחירה שגויה.

סוגים של אופניים חשמליים

את האופניים החשמליים אפשר לחלק לשני סוגים עיקריים – אופניים עם מנוע המורכב בגלגל עצמו, זה יכול להיות הגלגל הקדמי או האחורי, ואופניים בהם המנוע מורכב על הארכובה (גלגל השיניים). אם אתם מתכוונים לנסוע הרבה בעליות וירידות, כדאי לכם לבחור במנוע שמורכב על הארכובה כי הוא ידוע בתור מנוע שיכול להתמודד עם הנסיעה הזו טוב יותר.

למי מתאימים האופניים החשמליים?

אופניים חשמליים מתאימים לכל מי שמחפש תחבורה חסכונית וטובה לסביבה. הם אידיאליים למי שמגוריו בעיר או בכפר ורוצה להימנע מאחזקת רכב על כל המשמעויות שלה, מחיפוש חניה ועד להוצאות הגבוהות והישיבה בפקקים. האופניים החשמליים הם כלי תחבורה מהיר, יעיל, חסכוני, שאינו תופס מקום ואין צורך ברישיון מיוחד עבורו.

אביזרים נוספים לאופניים חשמליים

אופניים חשמליים מצריכים שימוש באביזרים נוספים וכאשר אתם רוכשים אותם כדאי כבר לרכוש את הציוד הנוסף, בטח ובטח כאשר יש צורך בציוד איכותי וניתן לזכות בנחות מסוימות כאשר רוכשים את הציוד יחד. רכיבה בטוחה על האופניים צריכה לכלול שימוש בקסדת ראש, רצוי לרכוש קסדה איכותית המכסה את כל הראש ולה תו תקן של איכות. מומלץ גם לרכוש תיק לאופניים, כזה שיותקן על גבי האופניים וישמש ככלי אחסון לחפצים שונים. כמו כן, מומלץ לרכוש כלי למדידת מהירות ומרחק ותאורה אחורית וקדמית שתסייע לרוכב להיות גלוי על הכביש וכך תשמור על בטיחותו.

רכישת אופניים בצורה נבונה

כאשר אתם בוחרים אופניים חשמליים עליכם לשים לב לכמה נושאים עיקריים:

אורך חיי הסוללה – נושא זה יכול להיות מהותי כיוון שאורך חיי הסוללה יקבע במידה רבה את אופן השימוש באופניים. יש לבחור באורך חיים רחב בהתאם לשימוש, למשל אם מדובר על אופניים שצריכות לשמש שליח ביום עבודתו – יש לבחור בסוללה ארוכה ואף לשקול לרכוש אחת נוספת.

משקל, גודל ואפשרויות קיפול – גם לפונקציות אלה משמעות רבה בבחירת האופניים שכן למשקל. יש לבחור באופניים מותאמות למידה שלכם, שיהיו נוחות לאחיזה ולרכיבה, שיהיה נוח לשבת עליהן ושלא יהיו כבדות לכם לנשיאה שכן יהיו פעמים שכן תצטרכו להרים אותן. אפשרויות הקיפול משמעותיות במקרים בהם יש צורך לקפל את האופניים ולהכניסם למשל לרכבת או לרכב.

כשאתם מתכוונים לרכוש אופניים חשמליים שימו לב לפירוט שלהם וגם קראו על הסוג בו אתם מתעניינים המלצות. אצל שיקו אופניים חשמליים ישמחו לתת לכם עצות לבחירה המדויקת לכם ביותר במחירים משתלמים במיוחד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email