רכב חשמלי לעיר – איך בוחרים?

תוכן עניינים

כמו אנשים רבים אחרים, יכול להיות שגם אתם גרים בעיר גדולה, ולכן מעדיפים להתנייד בתחבורה ציבורית, ברגל או באופניים – אבל כמו רבים אחרים, גם אתם כבר הגעתם למסקנה הבלתי נמנעת: הגיע הזמן להשתדרג לרכב.

בין אם מדובר במעבר דירה שהופך אתכם לפחות נגישים, או לעלייה במשכורת שגורמת לכם לחשוב איפה אתם יכולים להשקיע קצת יותר בנוחות שלכם, רכב חדש יכול להיות הפתרון עבורכם – וגם אם מדובר ברכב עבור סביבה עירונית, אתם תגלו שיש מספר אפשרויות מבטיחות.

 

אז איזה רכבים יכולים להתאים לסביבה עירונית?

קודם כל, חשוב לציין את הרכב העירוני הזעיר: רכב שכשמו כן הוא, מותאם למרחבים עירוניים צפופים, בשל מידותיו הקטנות והקומפקטיות שלו. עם רכב עירוני זעיר, תוכלו למצוא חנייה בקלות ובמהירות, ולהנות מרכב חסכוני, מהיר וידידותי לכל נהג.

 

מדובר ביתרונות משמעותיים ביותר, שהופכים את הבחירה ברכב זעיר לנפוצה יותר ויותר, כאשר החסרון היחיד שלה הוא כמובן הצפיפות היחסית של הרכב והמחסור במספר רב של מושבים – אבל, אם אתם רווקים או זוג ללא ילדים, שלא נוהגים להסיע אנשים נוספים, אין ספק שזהו הרכב הנכון ביותר עבורכם.

 

מדובר כמובן בסוג רכב שאתם כנראה כבר מכירים – דגם הסמארט המוכר והאהוב נחשב בתור רכב עירוני זעיר, וכך גם רכב הסאנשיין, בעל מנוע חשמלי עירוני. עוד אפשרות שכדאי לשקול היא הסיטי ספיריט, רכב תפעולי חדיש עם חוויית נסיעה שתזכיר לכם רכב לכל דבר.

 

עוד אפשרות שכדאי להביא בחשבון היא כמובן רכב חשמלי. רכב חשמלי או היברידי יוכל לשרת אתכם היטב בסביבה עירונית מאחר ואתם לא נוסעים למרחקים גדולים, ומעבר ליתרון הבולט של שמירה על איכות הסביבה, מדובר ברכב קל הרבה יותר לתחזוק וזול יותר בטווח הארוך.

 

רבים מהרכבים העירוניים והקטנים, מפאת הרצון להתאים לסביבה העירונית והמתועשת, יהיו חשמליים, וכך גם Cat Funky ORA – רכב דינמי, צעיר וחדשני, שבניגוד לרכבים הזעירים שציינו קודם, יאפשר לכם להנות מארבעה מקומות ישיבה, למרות המימדים הקטנים והקומפקטיים של הרכב. מדובר ברכב בטיחותי, איכותי ואינו מזהם, שיוכל לשרת אתכם למשך שנים רבות.

 

המלצה נוספת אודות רכב חשמלי תהיה CORSA Electric, רכב גדול ומרווח יותר, שיתאים יותר למשפחות או לזוגות אשר נערכים לבואם של ילדים לעולם. כאשר אתם בוחרים רכב, חשוב לקחת בחשבון את מספר הנפשות שיעשו שימוש ברכב, כלומר יימצאו בתוכו מדי יום.

 

אם אתם צריכים את הרכב לנסיעות יומיומיות אך קצרות, רכב חשמלי בכל גודל יכול להתאים; מצד שני, אם אתם רוצים להיות מסוגלים להסתדר במהלך נסיעות ארוכות ברכב החדש שלכם, כדאי לבחור בדגם גדול יותר, כדי שכל אחד מהנוסעים יוכל להתרווח ולהנות מנסיעה נעימה.

 

עוד נקודה חשובה לפני רכישת הרכב, היא עריכת חישוב משוער של עלויות תיחזוק, טעינת הרכב, ביצוע טיפולים וכדומה. במיוחד אם מדובר ברכב הראשון שאתם מתכוונים לרכוש לאחר תקופה ארוכה ללא רכב, כדאי לוודא שאתם ערוכים כלכלית להוצאות שמגיעות עם רכישת רכב חדש, ולהחליט האם התועלת והנוחות שיביא לכם הרכב שווים את העלות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email