כל היתרונות של סורגים שקופים

תוכן עניינים

סורגים מהווים דבר חשוב ביותר בחלונות הבית. מדובר על אמצעי שמטרתו היא לשמור על בטיחות דיירי הבית ובפרט על ילדים קטנים ולהגן עליהם מפני נפילה. בעבר, התקנת סורגים הייתה פוגעת במראה הדקורטיבי של הבית שכן, הסורגים לעיתים פגעו באסתטיקה והיו מסורבלים למראה. כיום, ניתן למצוא סורגים דקורטיביים אשר מצד אחד יעניקו את האבטחה וההגנה המרביים לדיירי הבית ומצד שני, לא יפגעו בעיצוב או במראה של הבית. סורגים שקופים מהווים כיום את הבחירה האידיאלית עבור כל בית.

 

סורגים שקופים- במה מדובר?

סורגים שקופים הם סורגים אשר ניתן להתקין על חלונות הבית, כאשר המטרה היא כאמור להגן על דיירי הבית הן מפני פריצות והן מפני נפילות. בניגוד לסורגים העשויים מחומרי גלם הניכרים לעין, הרי שהם עשויים מתערובת פולימרית שמכילה פולי קרבונט שהוא חומר חזק מאוד כך שמצד אחד הם חזקים, בטוחים ואיכותיים ומצד שני, לא רואים אותם והחלונות נראים כלל ללא סורגים, דבר אשר תורם רבות לנראות ולעיצוב של כל בית. העיצוב של הסורגים הללו הוא אלגנטי ואסתטי ואין ספק שכיום לא מעט אנשים בוחרים להתקין אותם על חלונות ביתם, בין אם מדובר על חלונות הסלון, חלונות חדרי השינה או חלונות כל חדר אחר, מכיוון שהם לא צריכים לחשוש שהם יפגעו בעיצוב החדר בשל נוכחות בולטת מדי.

 

היתרונות של סורגים שקופים

כאמור, סורגים מהווים דבר חשוב וחיוני ביותר לצורך שמירה על הבטיחות של דיירי הבית. על אף שניתן למצוא סוגים שונים של סורגים, הרי שלסורגים שקופים יש מגוון יתרונות שגורמים להם להיות נבחרים על ידי קהל לקוחות גדול. היתרונות שלהם הם:

ראשית כל, הם מאוד בטיחותיים וחזקים. בסופו של דבר, כל אדם שבוחר בסורגים רוצה להבטיח שהם יקנו את הבטיחות המקסימלית לדיירי הבית. חשוב לדעת כי סורגים שקופים מורכבים מחומר גלם שהופך אותם לחזקים ועמידים במיוחד, כך שהם לא צפויים להישבר. החומר שממנו הם עשויים קרוי: פוליקרבונט. מדובר על חומר שמחשב לעמיד וחזק במיוחד והוא משמש לא פעם גם בתעשיות הביטחון.
מעבר לכך, את הסורגים השקופים מעגנים עם ברגי פלדה איכותיים שמגיעים עד לעמק של 23 ס"מ לתוך הקיר, כך שגם הסורגים עצמם מספקים ביטחון והגנה איכותיים וגם אופן ועוצמת הקיבוע שלהם.

 

תחזוקה קלה ונוחה

עוד יתרון של סורגים שקופים הוא קלות התחזוקה שלהם. בניגוד לסורגי מתכת מסוגים שונים, לא מדובר על סורגים אשר עוברים תהליכי חלודה וקורוזיה. הם עמידים ביותר בפני תנאי מזג אוויר משתנים ואין צורך לצבוע אותם פעם בתקופה. מעבר לכך, הסורגים מצופים בחומר נוגד קרינה כך שהם מוגנים מפני הצהבה שיכולה להיגרם כתוצאה מהשמש. כמובן שקל ונוח לנקות אותם בשל העובדה שיש להם מרקם חלק, כך שלא יהיה לכם צורך להשקיע יותר מדי בניקיון הסורגים.

 

מחיר נוח ומשתלם

יתרון נוסף הוא המחיר הנוח והמשתלם המוצע כיום על סורגים מעין אלה. יחד עם זאת, כדאי לרכוש סורגים מעין אלה וכן להתקין אותם רק אצל חברה אמינה ומקצועית ביותר בתחום המדובר שכן, מדובר על הבטיחות שלכם. על כן, אל תתפתו לרכוש סורגים של חברה לא מספיק מוכרת או אמינה רק בשל מחיר זול.

 

במיוחד לשוכרי דירות 

מתאים במיוחד לדירות שכורות או לתקופות שימוש קצרות. הסורגים ניתנים להעתקה מבית לבית בקלות ואינם מצריכים את אישור בעלי הדירה

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email