איך לבחור פינת ישיבה לגינה?

תוכן עניינים

תכנון ויצירת פינת ישיבה בחצר: דגשים, טיפים לתכנון נכון ומידע שבין לבין – קראו כאן.

ישנם לא מעט יתרונות בחצר ביתית או מרפסת גדולה, אם כי חשוב לוודא שכל החוויה תהיה אסתטית ונוחה. ללא פינת ישיבה אשר מותאמת היטב לצרכים שלכם, חוויית הישיבה תהיה משמעותית פחות טובה. לכן, לפני שבוחרים פינת ישיבה, יש לתכנן היטב כיצד היא תיראה ותרגיש לכם.

השלב ה-1 בתכנון פינת ישיבה – הבנת צרכים

יצירת אזור עבור פינת ישיבה בחצר, זו מטלה שיכולה להיות מצד אחד מורכב ויקרה, אבל מצד שני, תקציבית ומאוד ברורה בשלביה. הכל שאלה של צרכים, סוג ריהוט והחזון הסופי שאתם צופים. במילים אחרות, הצרכים שלכם. בראש ובראשונה, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים שישליכו על התקציב של הפרויקט. לכן, כדאי להתחיל עם הנושא של בחירת פריטי ריהוט מועדפים. באופן הזה, תוכלו לדעת למה עליכם לצפות מבחינה תקציבית. כדאי לקחת בחשבון את הפריטים הבאים, ולשקול האם יתאימו לצרכים שלכם:

  • מיטות שיזוף: עשויות מאוד להתאים לחצרות הכוללות בריכות, אך לא בלבד.
  • כיסאות נוי: בניגוד למיטות שיזוף, כיסאות נוי מתאימים בעיקר עבור דקורציה ולא למטרת ישיבה.
  • פינות התרפקות: ישנם פופים שאפשר לרכוש, כורסאות נוחות ועוד – הכל תלוי ברמת הפינוק שבא לכם ליצור בחצר.
  • הצללה: כדאי לשקול לרכוש שמשיות או פתרונות הצללה דקורטיביים אחרים.

סוגי העיצובים הקיימים לפינות ישיבה

בחירת סגנון עיצוב עבור פינת ישיבה לגינה שאתם מתחברים אליו, ומתאים לסגנון עיצוב הבית שלכם, זה הדבר העיקרי שאתם צריכים לזכור. בעוד שאפשר ללכת על עיצובים כפריים, עיצובים אלו יכללו שילוב של עץ, זכוכית מעוצבת ועוד. מצד שני, אפשר ללכת על סגנון מודרני יותר הכולל שימוש בחומרים כמו מתכות, אלומיניום וכולי. בתוך כך, קחו בחשבון את הדגשים הבאים:

סוג עיצוב פינת הישיבה יתרונות וחסרונות
עיצוב כפרי לפינת ישיבה היתרונות טמונים בייחודיות של עיצוב הפינה, אבל יש לקחת בחשבון ששימוש בחומרי עץ מצריך גם תחזוקה של העץ.
עיצוב מודרני לפינות ישיבה בחצר היתרונות טמונים ברעננות של העיצוב ובתחזוקה הזולה של החומרים בשימוש. החסרונות טמונים בעלויות חומרי הגלם שעשויות להיות גבוהות מחומרי העץ.

 

סקר שוק לעיצוב פינת ישיבה בגינה

כשבוחרים פינת ישיבה לגינה שלכם, חשוב לעשות סקר שוק מקיף ולבדוק בכמה מקומות את המחיר והאיכות של כל חומר גלם אשר יש צפי לשימוש בו בתהליך. בסופו של דבר, לכל ספק ולכל משווק יש מחירים שונים, וזה עוד לפני שדיברנו על איכויות העבודה של אנשי המקצוע השונים. לכן, ההמלצה היא לערוך השוואת מחירים וגם להשוות ביקורות וחוות דעת של אנשי מקצוע שונים. בהקשר הזה של הדברים, קחו בחשבון את 2 הדגשים הבאים:

  • סקר שוק מקוון: ניתן בימינו לערוך השוואת מחירים אונליין, מה שיכול לחסוך לכם זמן יקר.
  • הצעות מחיר: השתדלו לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מגורמים שונים, כדי להשוות כהלכה.

לסיכום, טיפים עבור עיצוב פינת ישיבה לגינה

בסופו של דבר, ההמלצה היא לנסות להתאים את הריהוט למרפסת או לגינה בהתאם למספר פרמטרים עיקריים. בעת תכנון עיצוב הפינה, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את הפקטורים הבאים:

  • מידות: הקפידו "לקחת" מידות מדויקות של הגינה, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה ריהוט קטן או גדול מדי.
  • התאמה עיצובית ופונקציונלית: כאשר אתם מתכננים את עיצוב הפינה בגינה, זכרו לא "לחנוק" את האזור עם פריטים רבים של ריהוט. השאירו מרווח מסוים של שטח ריק, זה בריא מבחינה עיצובית. מבחינה פרקטית, יועיל לכם שהספייס יהיה נקי ואסתטי, כך שלא תיתקלו בדבר וגם יהיה לכם נוח ברמה הכללית.

והחשוב מכל, השקיעו בצמחייה טבעית או מלאכותית, העיקר שיהיה גם קצת ירוק סביבכם!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email